Työt alkavat elokuun loppupuolella. Rakennuskohde sisältää Munkinmäentien saneerauksen välillä Purokummuntie- Munkkullan silta sekä Purokummuntien ja kt 51 liittymän parantamisen. Urakka-alueen vesihuolto saneerataan, Munkinmäentien varteen rakennetaan uusi hulevesiallas ja urakka-alueen valaistus uusitaan.

Purokummuntiellä tehdään muutoksia olemassa oleviin liikennejärjestelyihin turvallisuuden ja liikenteen sujuvuuden parantamiseksi. Purokummuntielle rakentuu erillinen liittymiskaista idästä kääntyville. Purokummuntieltä poistuu mahdollisuus kääntyä kantatie 51:lle itään. Purokummuntien ja kt51 liittymään rakentuu kaistat länteen kääntyville sekä lännestä kääntyville ja idästä kääntyville.

Kohteessa tehdään maanrakennustöitä, louhintaa, vesihuoltotöitä, kiveystöitä, valaistusta ja vihertöitä.

Töitä tehdään arkisin klo 7-20 välisenä aikana.

Purokummuntien liittymän parantamisen on määrä valmistua marraskuun loppuun 2024 mennessä. Kokonaisuudessaan urakan on määrä valmistua kesällä 2025.

Kohteen urakoitsijana toimii Iletekniikka Oy.

Pahoittelemme urakasta aiheutuvaa häiriötä.

Lisätietoja hankkeesta:

Iletekniikka Oy