Kyrkslätts kommun förnyar sitt varumärke under år 2024. Projektet är öppet för alla och går under namnet ”Brandventure – Kyrkslätts stora varumärkesresa”Arbetet med varumärket framskrider i rask takt och under våren och sommaren har vi planerat med fler än 400 Kyrkslättsbor. Under Kyrkslättsdagarna publicerade vi fyra olika stilinriktningar och nu behöver vi din respons för att utveckla dem. Varje åsikt är viktig och all feedback hjälper oss i utformningen av den slutliga varumärkeshelheten.

Projektet bjuder in alla Kyrkslättssinnade och leder till slut till ett förnyande av det visuella uttrycket, det strategiska berättandet och kommunikationsmaterialet för kommunens varumärke. Observera att stilriktningarna är preliminära och inte representerar den färdiga varumärkeshelheten.

Lämna in din åsikt senast 9.9 på adressen: www.brandventure.fi/sv/.