Kirkkonummen yhteiskampuksen työmaalla alkavat paalutustyöt viikolla 41 (7.10. –13.10). Arvioitu kesto on kolmesta neljään viikkoa.

Töitä tehdään meluluvan sallimissa rajoissa. Paalutustöitä tehdään maanantaista perjantaihin klo 7–18.

Työmaan vaikutuksista ja etenemisestä tiedottaminen

Työmaajärjestelyt suoritetaan erityistä turvallisuutta noudattaen ja rakentamisesta aiheutuvia haittoja minimoiden. Pahoittelemme työmaasta koituvaa häiriötä.

Tiedotamme säännöllisesti työmaan vaikutuksista lähiympäristöön. Työmaan etenemistä ja sen vaikutuksia voi seurata myös työmaasivuilta osoitteesta:

Työskentelyajat

Työskentelyajat työmaalla meluavien töiden osalta: arkisin klo 7–18

Yhteystiedot:

Työmaapäällikkö Jarmo Lehtinen, SRV, jarmo.lehtinen@srv.fi

Työsuojelupäällikkö Lasse Luhtala, SRV, lasse.luhtala@srv.fi

Kirkkonummen yhteiskampus

Kirjastotalo Fyyrin pohjoispuolelle toteutettava yhteiskampus tuo saman katon alle Porkkalan lukion, Kyrkslätts gymnasiumin sekä Kirkkonummen musiikkiopiston, kansalaisopiston ja kuvataidekoulun. Yhteiskampus tarjoaa tilat noin 800 lukio-opiskelijalle ja noin 550 musiikkiopiston ja kuvataidekoulun oppilaalle.

Suunnitellut tilaratkaisut tukevat myös tilojen laajaa kuntalaiskäyttöä ja täydentävät Kirkkonummen vapaa-ajan toimintojen toimitilaverkostoa. Yhteiskampuksen laajuus on noin 9000 bruttoneliömetriä. Opiskelijat pääsevät uusiin tiloihinsa vuonna 2027. SRV vastaa kohteesta myös valmistumisen jälkeen 20 vuoden ajan pitäen huolta kiinteistön huollosta, ylläpidosta sekä energiakulutuksen tavoitearvoissa pysymisestä. Rakennuttajana on Kirkkonummen kunta.