Tiistain nuorisovaltuuston kokouksessa käsiteltiin muun muassa Kirkkonummen palveluverkkosuunnitelmaa vuosille 2025–2035, Kirkkonummen kunnan osallisuusmallia sekä nuorisovaltuustolle esiteltiin keskustan yhteiskampuksen suunnitelmia.

Sivistysjohtaja Eeva-Kaisa Ikonen esitteli nuorisovaltuustolle Kirkkonummen palveluverkkosuunnitelman vuosille 2025–2035. Kokouksessa oli myös mukana Kirkkonummen yhteiskampuksen pääsuunnittelija, joka esitteli yhteiskampukseen tulevia tiloja, niiden toimivuutta sekä rakennukseen tulevia sisään- ja ulostuloreittejä. Kirkkonummen kunnan osallisuusmallia oli esittelemässä suunnittelija Joni Arola, joka esitteli yhteenvedon tähän asti kartoitetusta tiedosta ja pyysi nuorisovaltuuston kommentteja osallisuusmallin valmistelua varten.

Muita kokouksessa käsiteltyjä asioita olivat:

• Nuorisovaltuuston edustajien raportit kunnan toimielimien kokouksista
  • Nuorisovaltuutetun erottaminen nuorisovaltuuston jäsenyydestä ja nuorisovaltuuston täydentäminen
  • Nuorisovaltuuston edustajan ja varaedustajan valinta sivistys- ja vapaa-aikalautakuntaan

Esityslista ja lisätietoa:

Käsiteltävien asioiden esityslista löytyy täältä. Tästä

Lisätietoa kokouksesta:

Waula Taimela, nuorisovaltuuston puheenjohtaja, waula.taimela(a)kirkkonummi.fi