BFK kokoaa yrittäjät ja asiantuntijat kaikki saman katon alle keskustelemaan ajankohtaisista yrittäjäasioista sekä tarjoaa mahdollisuuden verkostoitua, viihtyä ja oppia uutta!

Tänä vuonna on mielenkiintoinen kattaus puhujia – kuulemme paikallisista ajankohtaisista yrittäjyyteen liittyvistä asioista, yrittämisen ekonomiasta sekä eläkeasioista ja kuulemme innostavan puheenvuoron suomalaisesta yrittäjyydestä ja menestyneistä yrittäjistä.

Tilaisuuden päätteeksi on vapaamuotoista verkostoitumista suolapalan kera.

15.30 Ovet auki – vapaa pääsy tutustumaan yhteistyökumppaneihin

• Tilaisuuden avaus | puheenjohtaja Janne Laitinen, Kirkkonummen Yrittäjät ry
  • Tervetuloa Kirkkonummen kunnan puolesta | kunnanjohtaja Virpi Sailas, Kirkkonummen kunta
  • Talouskatsaus | pääekonomisti Juhana Brotherus, Suomen Yrittäjät ry
  • Kumppanipuheenvuoro | Karjaan puhelin Oy
  • Yrittäjätarina | Nylund Group Oy

17.30 Tauko

• Yrittäjien eläkelaki -katsaus | työmarkkina-asioiden päällikkö Harri Héllsten, Suomen Yrittäjät ry
  • Kipinää kasvuun | bisnesantropologi-kirjailija André Noël Chaker
  • Tilaisuuden loppusanat ja yhteenveto | palvelupäällikkö Sanna Sassi, Uudenmaan Yrittäjät ry
  • Vapaata verkostoitumista suolapalan kera

20.30 Tilaisuus päättyy

Varaa paikkasi vuoden huipputapahtumaan tästä!

Tämän maksuttoman tilaisuuden järjestävät Kirkkonummen Yrittäjät ry ja Kirkkonummen kunta.