Kirkkonummen vapaa-aikapalvelut järjesti elokuussa yhteistyössä paikallisten toimijoiden kanssa maksuttomat Harrastuspop-up -tapahtumat Kirkkolaakson puistossa sekä Masalassa, lähiliikuntapaikka Framilla. Tapahtumissa esiteltiin erilaisia paikallisia harrastusmahdollisuuksia lapsille ja nuorille. Lapset ja nuoret pääsivät kokeilemaan vaivattomasti erilaisia lajeja, ja tutustumaan yhdistysten ja kunnan järjestämään harrastustoimintaan. Tapahtumissa oli mahdollisuus tutustua muun muassa salibandyyn, jääkiekkoon, käsipalloon, jalkapalloon, karateen, parkouriin, taitoluisteluun, kuvataidekoulun toimintaan, nuorisovaltuustoon sekä kunnan ainutlaatuiseen Harrastuspakutoimintaan.

Tapahtumiin osallistui sadoittain silminnähtävin innokkaita lapsia ja nuoria perheineen, jotka viihtyivät koko tapahtumien ajan. Kirkkonummen vapaa-aikapalvelut kiittää kaikkia mukana olleita mahtavia toimijoita sekä kaikkia osallistujia! Harrastuspop-up -tapahtumat järjestetään taas ensi vuonna elokuussa 2023.

Yhteistyössä: Kirkkonummen vapaa-aikapalvelut, Kirkkonummen Nuorisovaltuusto, Kirkkonummen kansalaisopisto, Kirkkonummen kuvataidekoulu, Kirkkonummen musiikkiopisto, Shuyokai Shotokan Karate-Do ry, KyIF käsipallo, Kirkkonummen Urheilijat ry, Joo.Arena, Kirkkonummi Rangers ry, Urheiluseura Masalan Kisa ry, Kirkkonummen taitoluisteluklubi, FC Kirkkonummi, Kyrkslätts svenska församling, HCK Salamat

Kuva 1 – ”Liikuntaa parhaimmillaan” Kirkkonummen Urheilijat monilajiseura

Kuva 2 – Kunnan ainutlaatuinen Harrastuspaku