Mitä lapsi ja nuori voi Kirkkonummella harrastaa?

Tervetuloa tutustumaan erilaisiin paikallisiin harrastuksiin Kirkkonummen keskustaan Kirkkolaakson puistoon, Masalaan lähiliikuntapaikka Framille sekä Veikkolan lähiliikuntapaikka Velmolle!

Ajankohdat ja paikat:

Ti 22.8. Kirkkolaakson puisto (Saloviuksenpolku, 02400 Kirkkonummi), klo 17.30-19.30

Ke 23.8. Frami Masala (Masalantie 258, 02430 Masala), klo 17.30-19.30

To 24.8. Velmo Veikkola (Eerikinkartanontie, 02880 Veikkola), klo 17.30-19.30

-SÄÄVARAUS-

Tapahtumissa luvassa erilaisia lajikokeiluja ja tutustumista yhdistysten ja kunnan järjestämään harrastustoimintaan.

Esittelyissä muun muassa: Salibandya, käsipalloa, jalkapalloa, karatea, taekwon-doa, kansalaisopiston, kuvataidekoulun ja musiikkiopiston toimintaa, metallinetsintää, partiotoimintaa, lukuvinkkejä, voimistelua, parkouria, yleisurheilua, Harrastuspaku-toimintaa sekä erilaisia lasten liikuntakursseja ja kerhotoimintaa.

Toiminta on maksutonta. Osallistuminen ei vaadi erillistä ilmoittautumista.

Yhteistyössä: Kirkkonummen vapaa-aikapalvelut, Kirkkonummen kansalaisopisto, Kirkkonummen kuvataidekoulu, Kirkkonummen musiikkiopisto, Masalan kirjasto, Veikkolan kirjasto, Shuyokai Shotokan Karate-Do ry, KyIF käsipallo, Kirkkonummen Urheilijat ry, Evenio Oy, Kirkkonummi Rangers ry, Urheiluseura Masalan Kisa ry, FC Kirkkonummi, ITF Masala ry, Kuninkaantien Kipinät ry, HCK Salamat ry, FC Wild ry, Veikkolan Veikot ry, Kirkkonummen suomalainen seurakunta

Lisätiedot: Harrastuskoordinaattori, harrastustoiminta@kirkkonummi.fi

Tapahtumia koordinoi Kirkkonummen kunnan vapaa-aikapalvelut