Kirkkonummi-päivien tavoitteena on tutustua yhdessä Kirkkonummen tapahtumiin ja palvelutarjontaan, luontoon ja maisemiin. Vuoden 2023 teemana on ”Hei, me osataan!”. Teemalla halutaan kannustaa kaikkia tienoon toimijoita mukaan Kirkkonummi-päiville esittelemään monimuotoista toimintaansa ja innostamaan kuntalaisia tutustumaan uusiin toimintamahdollisuuksiin ja -tarjontaan.

Tapahtumia on jälleen perjantaista sunnuntaihin ja tarjontaan voi tutustua Kirkkonummen kunnan tapahtumakalerissa.

Aikaisempien vuosien tapaan Combo ry on koordinoinut Kirkkonummen keskustassa lauantaina 26.8.2023 pidettävän järjestötorin toiminnan. Järjestötorin osallistujien tiedot ja torin lavaohjelman löydät täältä.

Kunnan tervehdyksen Kirkkonummi-päiville tuo uusi kunnanjohtaja Virpi Sailas järjestötorin lavalla klo 10.10 alkaen. Hän on tavattavissa lavaosuuden jälkeen Järjestötorilla ja kirjastotalo Fyyrissä. Virpi toteaakin: ”Odotan innolla erilaisia kohtaamisia ja toivotan kaikki lämpimästi tervetulleiksi mukaan!”

Ohjeet Kirkkonummi-villapaidan neulomiseen