Veikkolan koululla tutustuttiin kunnanjohtajan kahvien merkeissä torstaina 4.4. Kirkkonummen kunnan uuteen strategiaan. Vilkasta vuoropuhelua käytiin erityisesti turvallisuuteen, yhteisöllisyyteen ja viihtyisyyteen liittyvistä teemoista.

Kunnanjohtaja Virpi Sailas kysyi, mitkä asiat ovat erityisesti Veikkolassa tärkeitä tulevaisuudessa. Keskusteluissa nousi esille monia tärkeitä teemoja, kuten Länsirata-hanke, terveydenhoitoon ja ikäihmisten asumiseen liittyvät ratkaisut, joukkoliikenteen kehittäminen sekä kirjaston tilanne.

Kiitos Veikkola! Kunnanjohtajan kahvit keitetään seuraavan kerran Masalassa 17.4. Tilaisuus pidetään Nissnikun koulun ruokasalissa kello 17-19.

Kirkkonummen kuntastrategia vuosille 2024–2030 hyväksyttiin kunnanvaltuuston kokouksessa 4.3.2024. Kuntastrategia on kunnan toimintaa ja päätöksentekoa ohjaava suunnitelma, jossa määritellään kunnan suunta sekä sen tärkeimmät pidemmän aikavälin tavoitteet.

Kuntastrategiaa esitellään ja siitä keskustellaan kaikille avoimilla kunnanjohtajan kahveilla.

Voit lähettää kunnanjohtajalle kysymyksiä halutessasi jo ennakkoon täällä (sivu aukeaa uuteen välilehteen).

Tulevat tilaisuudet:

17.4. klo 17-19 Nissnikun koulun ruokasali

23.4. klo 17-19 Kunnantalo, Kirkkonummi-sali

Tutustu kuntastrategiaan tarkemmin verkkosivuillamme: https://kirkkonummi.fi/kuntastrategia/