Lasten ja nuorten kesässä on tänä vuonna tarjolla paljon erilaisia leirejä ja kerhoja. Toimintaa järjestetään muun muassa liikunnan, teatterin ja luonnon parissa. Kesätoiminnan järjestäjinä ovat Kirkkonummella toimivat yhdistykset ja järjestöt sekä Kirkkonummen kunnan vapaa-aikapalvelut.

Vapaa-aikapalvelut on koonnut lasten ja nuorten kesätoimintoja kunnan internetsivuille. Katso lasten ja nuorten kesätoiminnan tarjonta loma-aikojen sivuilta.

Kirkkonummen nuoriso- ja liikuntapalveluiden järjestämiä kesälomaleirejä löydät osoitteesta www.kuntapalvelut.fi/kirkkonummi. Ilmoittautuminen leireille alkaa 8.4. klo 9.00.

Harrastuspaku kiertää kesälomalla!

Kesälomalla tarjotaan myös maksutonta Harrastuspaku -toimintaa lapsille ja nuorille. Kunnan ainutlaatuinen ja innovatiivinen toiminta Harrastuspaku, tuo välineet sekä liikkumismahdollisuudet lasten ja nuorten lähelle. Pysähdyspaikkoina toimivat esimerkiksi koulujen piha-alueet, asukaspuistot, liikuntapaikat ja torialueet, joissa on tilaa porukalla pelata ja touhuta. Toimintaa tarjotaan keskustassa, Veikkolassa, Masalassa sekä haja-asutusalueilla. Harrastuspakun tarkan aikataulun löydätte osoitteesta www.kirkkonummi.fi/harrastuspaku jonne kesäloman aikataulu päivitetään 20.5. mennessä.

Lisätietoja kesälomatoimintojen koonnista:

Harrastuskoordinaattori