Luistelukenttien käyttöönottotyöt ovat jatkuneet vallitsevien sääolosuhteiden mukaisesti. Kentän jäädyttäminen kestää ihannekeleillä, eli 5-10 asteen pakkasella, vajaan viikon. Jos pakkasta on liikaa, yli 20 astetta, jää alkaa halkeilla.

Hiihtolatujen ja kenttien jäädytystilanne ja kenttien kunto kerrotaan ulkoliikunta.fi-palvelussa, jota kenttien kunnossapitäjät päivittävät.

Olemme koonneet listan latuihin ja luistelukenttiin liittyvistä useimmin kysytyistä kysymyksistä.

Lue useimmin esitettyihin kysymyksiin vastaukset kysymyksiin www.kirkkonummi.fi/usein-kysyttya-laduista-ja-luistelukentista

Palautetta ulkoliikuntapaikoista

Voit antaa palautetta latujen ja luistelukenttien ylläpitoon liittyen osoitteeseen kunnossapito@kirkkonummi.fi

Liikunnallisin yhteistyöterveisin