Kirkkonummen kirjastotalo Fyyrin Kabinetissa kokoonnutaan perjantaisin 31.5. asti klo 9–11 juttelemaan eri aiheista, pelaamaan lautapelejä tai shakkia, tapaamaan muita ihmisiä sekä lukemaan päivän lehtiä. Voit liittyä mukaan mihin aikaan vaan! Perjantaipölinöissä mukana keskustelemassa on vapaa-aikapalveluiden koordinaattori Miikka Tulla sekä vaihtuvia vieraita.

Yleisten pölinöiden lisäksi järjestämme teemapölinöitä, joissa keskustellaan tietyistä aiheista. Seuraavana on vuorossa jännittävän presidenttipelin jälkipuintia tämän viikon perjantaina 23.2. Mukana keskustelemassa mediaohjaaja Sebastian Nordlund!

Perjantaipölinöiden ohjelman löydät kirjastosta ja kunnan tapahtumakalenterista https://tapahtumat.kirkkonummi.fi/fi-FI. Voit myös esittää toiveita keskusteltavista aiheista sähköpostitse: miikka.tulla@kirkkonummi.fi.

Perjantaipölinöihin ei tarvitse ilmoittautua ennakkoon. Tule mukaan niille kerroille, kun sinulle sopii!

Myöhemmin keväällä luvassa on muun muassa jutustelua tasa-arvosta ja juhlapäiviin liittyvistä perinteistä sekä katsotaan Kirkkonummea kuvin ja kartoin.

Kevään teemapölinät:

23.2. Presidenttipelin jälkipuinti. Keskustelemassa mediaohjaaja Sebastian Nordlund.

8.3. Pohjoiseen! Antaudutaan syrjäkylien ja erämaan lumolle. Kirjastonhoitajat esittelevät aiheeseen liittyviä kirjoja.

15.3. Keskustellaan tasa-arvosta tulevan Minna Canthin päivän inspiroimana mediaohjaaja Sebastian Nordlundin johdolla.

12.4. Muuttuvaa Kirkkonummea kuvin ja kartoin. Katsellaan kunnan kulttuuripalvelun kuvia ja karttoja, kerrotaan omia kokemuksia ja muistoja. Voit tuoda mielelläsi mukanasi omia kuvia Kirkkonummen lähihistoriasta. Mukana kulttuurisihteeri Antti Airaksinen.

26.4. Juhlapäiviin liittyvät perinteet. Mistä sinun juhla- tai pyhäpäivien viettosi koostuu? Tule juttelemaan aiheesta! Keskustelemassa myös mediaohjaaja Sebastian Nordlund.

24.5. Kunnan kaavat ja projektit, mitä Kirkkonummi rakentaa. Mediaohjaaja Sebastian Nordlund tutustuttaa kunnan verkkosivuihin ja näyttää, mistä löydät ajankohtaista tietoa ja mihin voit jättää palautetta.

Tervetuloa pölisemään, vaikka joka perjantai!

Järj. Kirkkonummen vapaa-aikapalvelut