KUTSU SEURAFOORUMIIN

Kutsu on lähetetty sähköpostitse yhdistyksille.

Millainen on kirkkonummelainen 65+ Ikiliikkuja? Missä mennään avustusprosessin digitalisaatiossa? Mitä kuuluu lasten ja nuorten maksuttomaan harrastustoimintaan? Millaisia nostoja Teiltä seuroilta tulee?

Tervetuloa kirkkonummelaisten liikuntaseurojen ja kunnan vapaa-aikapalvelujen yhteiseen tapaamiseen, seurafoorumiin. Seurafoorumin tavoitteena on edistää vuoropuhelua liikunnan kentällä.

Ilmoittautumisen yhteydessä toivomme Teiltä nostoja tilaisuudessa käsiteltävistä aiheista sekä voitte samalla esittää kysymyksiä. Kokoamme nostoista Teitä eniten kiinnostavat aiheet sekä vastauksia esittämiinne kysymyksiin.

Tapaamisen koordinoijana toimii kunnan vapaa-aikapalvelut/ nuoriso- ja liikuntapalvelut.

Kutsumme Teidät / yhdistyksenne edustajat mukaan seurafoorumiin

Keskiviikkona 24.4.2024 klo 17.30–19.30

Kirkkonummen kunnantalo, ravintola Ervastiina (Ervastintie 2, 02400 Kirkkonummi)
Toivomme jokaisesta yhdistyksestä 1–2 henkilön osallistumista.
Tilaisuuden aikana on kahvitarjoilu.

Ohjelma:

17.30 Kahvitarjoilu alkaa ravintola Ervastiinassa
18.00 Tervetuliaissanat ja ajankohtaisia asioita kuntakentältä, nostot ennakkokyselystä
18.30 Toiminnallinen työpajatyöskentely
19.15 Yhteenveto
19.30 Seurafoorumi päättyy

Ilmoittautuminen:

ma 15.4. klo 10 mennessä oheisen linkin kautta: https://link.webropolsurveys.com/EP/EC62ECD3FF13EB3D

Tilaisuudessa on kahvitarjoilu, mainitse ilmoittautumisen yhteydessä mahdolliset erityisruokavaliot.

Lisätiedot:

vapaa-aikapalveluiden suunnittelija Ville Saikko, etunimi.sukunimi@kirkkonummi.fi, puh. 040 355 1455.

Tervetuloa!

Vapaa-aikapalvelut