Lasten ja nuorten syyslomatoimintoihin 2022 ilmoittautuminen on alkanut! Järjestämme syyslomatoimintaa Veikkolassa, keskustassa ja Masalassa. Luvassa on monipuolisia syyslomakerhoja sekä kokkauspaja. Lisäksi järjestämme maksutonta liikkuvaa syyslomatoimintaa harrastuspakun avulla ympäri kuntaa, myös haja-asutusalueilla. Toiminnasta osa järjestetään molemmilla kotimaisilla kielillä. Löydätte ilmoittautumista vaativien toimintojen tarkemmat tiedot sähköisestä ilmoittautumisjärjestelmästä osoitteesta: www.kuntapalvelut.fi/kirkkonummi.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen:

www.kuntapalvelut.fi/kirkkonummi

Toiminnan peruutusehdot:

Toimintaan ilmoittautuminen on sitova ja paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä toiminnan ikärajat huomioiden. Leiripaikan peruutus tulee tapahtua 3.10.2022 puhelimitse toimistoomme p.040-126 9404. Tämän jälkeen leiripaikan voi peruuttaa lääkärintodistuksella, muuten perimme täyden osallistumismaksun. Kaikille ilmoittautujille lähetetään sähköpostitse/ postitse leirikirje, jossa vahvistetaan leiripaikka tai ilmoitetaan varasijasta.

Syyslomatoiminnan järjestää:

Kirkkonummen nuoriso- ja liikuntapalvelut