Lasten ja nuorten syyslomatoimintoihin ilmoittautuminen alkaa 4.9. klo 9.00. Nuoriso- ja liikuntapalvelut järjestää 2023 aikana syyslomatoimintaa Keskustassa ja Masalassa. Luvassa on mm. syyslomakerho Masalassa ja ruotsinkielinen kerho keskustassa. Nuorisotilat ovat myös avoinna syyslomaviikolla Masalassa, Veikkolassa ja keskustassa.

Harrastuspaku kiertää syyslomaviikon aikana ympäri Kirkkonummea, tarjoten maksutonta liikkuvaa toimintaa.

Lisätiedot ja aukioloajat nuorisotiloista löydät osoitteesta

Harrastuspakun aikataulu päivitetään myöhemmin sivulle https://www.kirkkonummi.fi/harrastuspaku

Toiminnasta osa järjestetään molemmilla kotimaisilla kielillä.

Löydätte ilmoittautumista vaativien toimintojen tarkemmat tiedot sähköisestä ilmoittautumisjärjestelmästä osoitteesta: www.kuntapalvelut.fi/kirkkonummi

Lisätietoja lasten ja nuorten syyslomatoiminnoista

Toiminnan peruutusehdot:

Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä toiminnan ikärajat huomioiden. Tarkistathan leirikohtaiset peruutusajankohdat ilmoittautumisen yhteydessä. Kaikille ilmoittautuneille lähetetään leirikirje sähköpostitse, jossa vahvistetaan leiripaikka tai ilmoitetaan varasijasta.

Muutokset toimintaan ja asiakasmääriin ovat mahdollisia.

Syyslomatoiminnan järjestää:

Kirkkonummen nuoriso- ja liikuntapalvelut