Vapaa-aikapalvelut on koonnut lasten ja nuorten talvilomatoimintoja kunnan internetsivuille. Katso lasten ja nuorten talvilomatoiminnan tarjonta loma-aikojen sivuilta.

Harrastuspaku kiertää jälleen ympäri kuntaa!

Talvilomalla tarjotaan myös maksutonta Harrastuspaku -toimintaa lapsille ja nuorille – tule mukaan innostaviin lasten ja nuorten ohjattuihin ulkopuuhiin! Luvassa on liikunnan iloa ja talvista hupia muun muassa lumifutiksen, -curlingin, minisuksien sekä suositun imukuppijousiammunnan parissa. Iltapäivisin harrastuspaku suuntaa kohti sovittua kohdetta tarjoten ainutlaatuisen pakopelikokemuksen sisätiloissa – tästä et halua jäädä paitsi! Ei ennakkoilmoittautumisia, jonotus paikan päällä saapumisjärjestyksessä. Pelin kesto on noin 10 minuuttia, mukaan mahtuu enintään 9 ryhmää per kohde. Pakopelin kohteet löydät alta.

Harrastuspakun tarkan aikataulun talvilomaviikolle löydätte osoitteesta www.kirkkonummi.fi/harrastuspaku.

Lisätietoja talvilomatoimintojen koonnista:

Harrastuskoordinaattori