Lasten ja nuorten talvilomalla on tänä vuonna tarjolla muun muassa liikunnallisia talvilomaleirejä, monipuolinen talvilomakerho ja kaksi ruotsinkielistä kerhoa. Talvilomalla löytyy myös tekemistä ilman ilmoittautumista, kuten koko perheen yleisluistelutapahtuma sekä kiertävää Harrastuspaku-toimintaa. Talvilomatoiminnan järjestäjinä ovat Kirkkonummella toimivat yhdistykset ja järjestöt sekä Kirkkonummen kunnan vapaa-aikapalvelut.

Vapaa-aikapalvelut on koonnut lasten ja nuorten talvilomatoimintoja kunnan internetsivuille. Katso lasten ja nuorten talvilomatoiminnan tarjonta loma-aikojen sivuilta.

Kirkkonummen nuoriso- ja liikuntapalveluiden järjestämiä talvilomaleirejä löydät täältä

Harrastuspaku kiertää jälleen ympäri kuntaa!

Talvilomalla tarjotaan myös maksutonta Harrastuspaku -toimintaa lapsille ja nuorille – tule mukaan innostaviin lasten ja nuorten ohjattuihin ulkopuuhiin! Luvassa on liikunnan iloa ja talvista hupia muun muassa lumifutiksen, -curlingin, minisuksien sekä suositun imukuppijousiammunnan parissa. Iltapäivisin harrastuspaku suuntaa kohti sovittua kohdetta tarjoten ainutlaatuisen pakopelikokemuksen sisätiloissa – tästä et halua jäädä paitsi! Ei ennakkoilmoittautumisia, jonotus paikan päällä saapumisjärjestyksessä. Pelin kesto on noin 10 minuuttia, mukaan mahtuu enintään 9 ryhmää per kohde. Pakopelin kohteet löydät alta.

Harrastuspakun tarkan aikataulun talvilomaviikolle löydätte osoitteesta www.kirkkonummi.fi/harrastuspaku.

Lisätietoja talvilomatoimintojen koonnista:

Harrastuskoordinaattori