Kirkkonummen kunnan vapaa-aikapalveluiden Tuu ja tee –tapahtumasarja jatkuu tanssiteemaisena maanantaina 6.5.2024 kello 9.30 alkaen. Tapahtumapäivän aikana kirjastotalo Fyyrissä pääsee niin itse osallistumaan muun muassa tanssipajoihin ja discoihin, kuin myös nauttimaan katsojana tanssiryhmien esityksistä. Tapahtumasta löytyy sisältöjä kaiken ikäisille taaperoista senioreihin, aamusta iltaan. Tansseihin ei tarvitse paria, voit tulla yksin tai ystävän kanssa!

Päivän ohjelmistoon kuuluu aikuinen + taapero sirkusdisco, aikuinen + vauva sirkusdisco, lattaritanssien alkeisopetusta, senioridisco, 3.-6.-luokkalaisten disco, kansalaisopiston tanssiryhmien esityksiä, 7.lk-17 v. disco, Asukaspuisto Fyyrin musahetki. Lisäksi asukaspuiston satutila on sisustettu linnan tanssiaisleikkejä varten.

Tuu ja tee: Tanssitaan -teemapäivän koko ohjelma tapahtumakalenterissa.

Tervetuloa viettämään vauhdikasta tanssipäivää kirjastotalo Fyyriin!

Tuu ja tee -tapahtumia on luvassa vielä lisää syksyllä, kun syyskuussa vietetään hyvinvointi -teemapäivää Fyyrissä ja lokakuussa kummitellaan halloweenin merkeissä Veikkolan kirjastossa. Tapahtumista tiedotetaan lisää lähempänä ajankohtia.

Kirkkonummen kunnan vapaa-aikapalvelut

Kirjasto- ja kulttuuripalvelut