Business Forum Kirkkonummi

BFK kokoaa yrittäjät ja asiantuntijat kaikki saman katon alle keskustelemaan ajankohtaisista yrittäjäasioista sekä tarjoaa mahdollisuuden verkostoitua, viihtyä ja oppia uutta!

Vuonna 2024 teemana on ”Älyä bisnekseen!

Seminaarissa tänä vuonna huippupuheenvuoroja tekoälystä, asiakassuhteista, talousasioista – ja paljon muuta! Saat mahdollisuuden verkostoitua yrittäjäkollegoiden kanssa sekä kuulet lisää sinulle tarkoitetuista yrittäjäpalveluista.

Pääpuhujana tilaisuudessa on Antti Merilehto, joka on tehnyt yli 10 vuotta töitä tekoälyn parissa, kirjoittanut kirjan Tekoäly – matkaopas johtajalle ja lisäksi hänet on valittu vuoden puhujaksi. Antti käy puheenvuorossa läpi missä ollaan tekoälyn kanssa syksyllä 2024 ja miten yrittäjän kannattaa hyödyntää tekoälytyökavereita jo tänään. Tarjolla on paljon konkreettisia arjen esimerkkejä kielellä jota kaikki ymmärtävät.

Tapahtuma on maksuton. Ilmoittaudu nyt – paikkoja on rajoitetusti: bit.ly/BFK24

Lue lisää: https://www.yrittajat.fi/tapahtumat/bfk24/