Kevään senioritreffit käynnistyvät kirjastotalo Fyyrissä maaliskuussa. Maanantaina 4.3. klo 11 kirjastotalon Mörne-salissa vierailee Kirkkonummen kunnan asemakaavapäällikkö Simon Store, joka puhuu otsikolla Kirkkonummen kuntakeskuksen uudet kaavahankkeet sekä kaupunkikuva. Tervetuloa kuuntelemaan, keskustelemaan ja esittämään kysymyksiä!

Loppukevään Senioritreffeillä aiheina ovat yhteislaulu ja kirjallisuus. Huhtikuun ruotsinkielisillä treffeillä ma 15.4. klo 11 lauletaan kevättunnelmissa yhdessä lauluryhmä VisLan kanssa. Toukokuun treffeillä ma 13.5. klo 11 sukelletaan kirjojen maailmaan, kun kirjastonhoitajat suosittelevat kesälukemista. Voit tulla myös kertomaan omista kirjasuosikeistasi.