Kunnanjohtajan kahveja vietettiin tällä erää viimeistä kertaa tiistaina 23.4. kunnantalon Kirkkonummi-salissa. Tilaisuudessa esiteltiin uutta kuntastrategiaa ja keskusteltiin kuntalaisia askarruttavista ajankohtaisista asioista. Tämänkertaisessa tilaisuudessa puhuttiin muun muassa kunnan kehittämisestä ja tulevaisuuden tavoitteista sekä työllisyydestä ja erilaisista hankkeista.

– Haluan kiittää kaikkia tilaisuuksiin osallistujia erittäin antoisista tapaamisista. Seuraavat kahvit tarjoamme Kirkkonummi-päivillä 2024, kertoo kunnanjohtaja Virpi Sailas.

Kirkkonummen kuntastrategia vuosille 2024–2030 hyväksyttiin kunnanvaltuuston kokouksessa 4.3.2024. Kuntastrategia on kunnan toimintaa ja päätöksentekoa ohjaava suunnitelma, jossa määritellään kunnan suunta sekä sen tärkeimmät pidemmän aikavälin tavoitteet.

Kuntastrategiaa on esitelty kaikille avoimilla kunnanjohtajan kahveilla huhtikuun aikana.

Kiitos kaikille kunnanjohtajan kahveille huhtikuun aikana osallistuneille aktiivisesta ja innostavasta keskustelusta. Jatketaan vuoropuhelua tulevissa tilaisuuksissa!