Kirkkonummen nuoriso- ja liikuntapalvelut vuokraa Kirkkonummen uimahallin (Gesterbyntie 41, Kirkkonummi) sisääntuloaulan yhteydessä olevan toimistotilan terveys- ja kauneusalan palvelua ja/tai kampaamo-/parturitoiminnan harjoittamista varten. Vuokrakausi alkaa 1.1.2024 tai sopimuksen mukaan.

Vuokrattava tila on ikkunallinen, 20 m2:n kokoinen toimistotila, jossa on vesipiste. Tila vuokrataan tarjousten perusteella suurinta kuukausivuokraa tarjonneelle yrittäjälle. Lähtöhinta tarjouksissa on 525,00 euroa/kk, alle 525,00 €/kk suuruisia kuukausivuokratarjouksia ei hyväksytä. Vuokra ei sisällä arvonlisäveroa. Sähkömaksut eivät kuulu vuokraan ja ne laskutetaan vuokralaiselta erikseen. Tarjousten vertailu suoritetaan tarjouksessa ilmoitetun 12 ensimmäisen vuokrakuukauden vuokratulojen summan perusteella ilman liitteen 1 mukaista mahdollista vuokrankorotusta.

Tarjouksesta tulee käydä ilmi yrityksen nimi, yhteystiedot sekä y-tunnus, yhteyshenkilön nimi ja yhteystiedot, palvelutoiminnan suunnitelma sekä vuokratarjous. Lisäksi tarjoukseen liitetään kohdassa ”Tarjoukseen tulee liittää” ja tarvittaessa kohdassa ”Jos yrittäjällä on työntekijöitä, tarjoukseen tulee liittää” mainitut selvitykset.

Tilan vuokraamiseen liittyvät muut ehdot on määritelty liitteessä 1 sekä liitteenä olevassa vuokrasopimuksessa 3 (valittavan tulee sitoutua liitteen 3 mukaisen vuokrasopimuksen allekirjoittamiseen). Liitteet ovat suomenkielisiä.

Tarjoukset tulee jättää 16.10.2023 klo 12.00 mennessä osoitteella

Kirkkonummen kunta/ nuoriso- ja liikuntapalvelut
PL 20, 02401 KIRKKONUMMI
Kuoreen tulee kirjata merkintä ”TARJOUS uimahallin toimistotilan vuokraamisesta”

Tai

sähköpostitse otsikolla ”TARJOUS uimahallin toimistotilan vuokraamisesta” osoitteeseen nuorisojaliikunta(at)kirkkonummi.fi.

Tarjoukseen tulee liittää
1) Selvitys merkinnästä ennakkoperintärekisteriin, työnantajarekisteriin ja arvonlisäverollisen rekisteriin.
2) Selvitys veronmaksuasioista.
3) Ote kaupparekisteristä.

Jos yrittäjällä on työntekijöitä, tarjoukseen tulee liittää
4) Todistus työntekijän eläkevakuutuksen ottamisesta ja eläkevakuutusmaksujen suorittamisesta.
5) Selvitys työhön sovellettavasta työehtosopimuksesta tai keskeisistä työehdoista.
6) Selvitys työterveyshuollon järjestämisestä.

Kohdissa 1–6 tarkoitetut todistukset voivat olla enintään kolme (3) kuukautta vanhoja tarjouksen jättämispäivästä lukien.

Ville Saikko
vapaa-aikapalveluiden suunnittelija
ville.saikko(at)kirkkonummi.fi

Liitteet