Senioripaku lähtee jälleen liikkeelle. Uutena liikkumispaikkana aloittaa Masala. Tänä keväänä paku toimintaa on maanantaisin Veikkolassa, Velmon lähiliikuntapaikalla klo 10.30-11.30 ja Masalassa, lähiliikuntaikka Framilla klo 12.30-13.30. Senioripaku kiertää myös perjantaisin keskustassa ja Kantvikissa klo 11.00-12.00.

Senioripakussa tehdään erilaisia lihaskuntoa, tasapainoa ja aerobista kuntoa parantavia harjoitteita. Senioripakusta löytyy kattava liikuntavälinetarjonta, joka mahdollistaa tutustustumisen erilaisiin pihapeleihin ja liikuntavälineisiin. Liikunnanohjaaja opastaa niiden käytössä. Pakussa tullaan näkemään kulttuurikävelyitä sekä muita yhteistyössä järjestettyjä tapahtumia! Tule mukaan piristämään kevättäsi Senioripakun seurassa – odotamme innolla yhteisiä liikuntahetkiä!

Senioripaku kiertää 5.2.2024-14.6.2024 aikataulun mukaisesti (muutokset ovat mahdollisia)

Maanantaisin klo 10.30–11.30 Veikkola
Maanantaisin klo 12.30–13.30 Masala
Perjantaisin klo 11.00–12.00 Keskusta tai Kantvik

Toiminta ei vaadi ilmoittautumista ja on maksuton. Voit vapaasti valita aikatauluusi sopivat liikunta kerrat. Paikalla on aina liikunnanohjaaja opastamassa ja neuvomassa. Sadesäällä tapahtuma perutaan.

Tapahtumien järjestäjänä toimii Kirkkonummen nuoriso- ja liikuntapalvelut.

Lisätiedot ja aikataulu: www.kirkkonummi.fi/senioripaku

Terveysliikunnanohjaaja Johanna Tyrväinen p. 040 561 2203 johanna.tyrvainen@kirkkonummi.fi