Valitse sivu
kirkkonummi

Näin järjestät tapahtuman Jokirinteen liikuntahallissa

Jokirinteen liikuntahallissa voidaan järjestää mm. kansallisia ja kansainvälisiä liikunnallisia tapahtumia sekä kulttuuritapahtumia. Järjestäjällä tulee olla oma organisaatio tapahtuman, otteluiden ja turnauksien suunnitteluun ja toteuttamiseen. Nuoriso- ja liikuntapalvelut antaa käyttöohjeet ja perehdyttää Jokirinteen tilojen käyttöön ml. eri laitteiden oikeaoppinen käyttö. Tapahtuman järjestäjä sitoutuu noudattamaan annettuja käyttöohjeita.

Jokirinteen liikuntahallin varaustilanne Timmi-tilavarausjärjestelmässä

Jokirinteen liikuntahalli

Osoite: Jokiniityntie 5, 02400 Kirkkonummi
Lattiamateriaali: Gerflor Taraflex
Salin koko: 1500m2 (pituus 44,1m ja leveys 34m)
Katsomo: 600 henkilöä
Lajit ja välineet:

  • Koripallo (kahdeksan koria)
  • Sulkapallo (seitsemän kenttää)
  • Käsipallo (kaksi maalia)
  • Salibandy (kaukalo, kaksi maalia)
  • Futsal (kaksi maalia)
  • Kiipeilyköydet
  • Voimistelurenkaat
  • Puolapuut
  • Kiipeilyseinä

Muuta: sali on jaettavissa kolmeen osaan väliverholla

Tilojen varaaminen

  • Kirkkonummen kunnassa on käytössä tilavarausjärjestelmä Timmi, jota voi selata ilman kirjautumista.
  • Jos liikuntahallissa on varaus haluttuna ajankohtana, voit laittaa varaustiedustelun sähköpostitse osoitteen tilavaraukset(at)kirkkonummi.fi.
  • Timmi-pääkäyttäjät katsovat ajankohdan ja ilmoittavat jonko varaus mahdollista
    • Jos tilassa on jo tapahtuma, varaus ei ole mahdollista
    • Jos tilassa on vakiovuoro, varaus on mahdollinen
  • Varauksen ollessa mahdollinen, Timmi-pääkäyttäjät peruuttavat vakiovuorot ja lähettävät peruutusilmoitukset
  • Tapahtumajärjestäjä tekee itse vuoron varauksen Timmissä
    • Päätöksen varauksesta tekee vapaa-aikapalveluiden suunnittelija (viranhaltijapäätös)
    • Vuorosta lähetetään varausvahvistus ja ohjeet Timmin kautta varauksen tekijälle

Tapahtuman järjestäjä vastaa

  • tilaisuuteen tarvittavien viranomaisilmoitusten ja suunnitelmien tekemisestä sekä lupien hakemisesta ja niiden kustannuksista
  • järjestysmiehistä ja yleisön ohjaamisesta
  • lattian suojaamisesta matoilla, mattojen siivouksesta ja varastoinnista
  • tuolien siirroista ja niiden puhdistamisesta käytön jälkeen
  • näyttämösiirrosta
  • varusteiden ja laitteiden siirroista ja kuljetuksista
  • kuulutukset, valaistukset, ym. tekninen käyttö
  • puffetti / kahvion ylläpito ja siihen liittyvät luvat
  • siivouksesta tapahtuman jälkeen
  • muu tapahtuman purku
  • jätteiden lajittelu ja poisvienti

Harjoittelijoiden/osallistujien sisäänkäynti ja kengät

  • Sisäänkäynti tapahtuu Jokiniityntien puoleisesta E-ovesta (HUOM! ei sisäänkäyntiä pääovesta)
  • Vuoron/ tapahtuman vastuuhenkilö avaa oven.

Katsojien sisäänpääsy ja katsomoon kulku

  • Katsojat saapuvat pääsisäänkäynnistä.
  • Pääsisäänkäynnin oven ohjelmointi tilataan erikseen nuoriso- ja liikuntapalveluiden vahtimestaripalveluiden kautta.
  • Tapahtuman järjestäjä valvoo pääsisäänkäyntiä ja ohjaa asiakkaat katsomoon hallin sivun kautta.

Kengättömyys

  • Ulkokengät jätetään sitä varten osoitettuun kenkätelineeseen, pukuhuoneisiin / katsomoon ei mennä ulkokengillä.
    Jos tilassa käytetään ulkokenkiä, tapahtuman järjestäjä suojaa tilojen lattiat suojamatoilla.

Pukuhuoneet ja kaapit

  • Pukutilojen ovet ovat avoinna, niitä ei saa laittaa lukkoon.
  • Käyttäjät laittavat omat tavaransa lukittaviin kaappeihin. Kaappi toimii millä tahansa sirullisella kortilla.
  • Pukuhuoneiden ovenpielessä olevat näytöt otetaan käyttöön myöhemmin, kun integraatio tilavarausjärjestelmän ja näyttöjen välillä on käyttökunnossa.

Pukuhuoneiden lisäksi muut käytettävissä olevat tilat

  • Tapahtuman järjestäjän on ilmoitettava etukäteen (vähintään 2 viikko etukäteen) tarpeestaan muiden esim. luokkatilojen tarpeellisuudesta.
  • Tilojen käyttäminen tapahtumassa selvitetään nuoriso- ja liikuntapalveluiden ja tilan vastuutahojen kanssa aina tapauskohtaisesti erikseen.
  • Emme voi taata etukäteen erillisten tilojen käyttöä.

Siivous tapahtuman aikana ja sen jälkeen

  • Vastuuhenkilö huolehtii, että liikuntahallin lattia mopataan sekä roskat kerätään pois. Käytettävissä olevat siivousvälineet löytyvät liikuntavälinevarastosta.
  • Vastuuhenkilö huolehtii myös, että käytössä olleet puku- ja saniteettitilat sekä mahdolliset kahviotilat sekä käytävät jäävät siistiin kuntoon ja roskat on kerätty lattioilta pois.
  • Kaikki roskat sekä muut jätteet viedään jätehuoneeseen ja lajitellaan ohjeiden mukaisesti.

Käsipallossa käytettävä klibban

  • Klibban käyttö sallitaan ainoastaan yli 16-vuotiaille (B- ja A-juniorit ja aikuisten edustusjoukkue) heille myönnetyillä vuoroilla.
  • Ottelu- ja harjoitustapahtuman järjestävä seura/ joukkue siivoaa pihkan pois välittömästi ottelu- ja harjoitustapahtuman jälkeen liikuntatilasta sekä pukutiloista annettujen siivousohjeiden mukaisesti.

Päihteet

  • Tupakointi, tupakkatuotteiden, alkoholin ja muiden päihdyttävien aineiden käyttö ja myyminen on kielletty kaikissa oppimiskeskuksen tiloissa ja sen piha-alueilla.

Sanktiot ohjeiden noudattamatta jättämisestä

  • Mikäli tilaa koskevia käyttöohjeita ei noudateta, voi se johtaa vuoron/vuorojen perumiseen.
  • Mikäli kunta joutuu siivoamaan tilan käyttäjän laiminlyönnin seurauksena, peritään siivouskustannukset täysimääräisesti kulujen aiheuttajalta.

Laskutus ja käyttökorvaukset

  • Käyttövuoroista peritään kulloinkin voimassa olevan hinnaston mukaiset maksut. Käyttövuorot laskutetaan myönnettyjen käyttövuorojen mukaisesti.
  • Tilojen käyttö on maksullista, kun järjestäjä perii sisäänpääsy- tai osallistumismaksuja (S-VAP 7.4.2021)
    • koko liikuntahalli (1500 m²)
      • 25 euroa tunti (ALV 0%)
      • 200 euroa / päivä, kun tilan käyttö yli 5 tuntia (ALV 0%)
  • Tilan harjoittelukäyttö on maksutonta kunnanhallituksen 9.12.2019 § 424 tekemän päätöksen mukaisesti.

Varaustiedustelut

tilavaraukset(at)kirkkonummi.fi

Vahtimestarit

Vesa Turunen
puh. 040 042 8218

Sami Purkamo
puh. 040 126 9768

Sähköpostit etunimi.sukunimi@kirkkonummi.fi

Palaute

nuorisojaliikunta(at)kirkkonummi.fi