Hyvinvoiva Kirkkonummi

Kuntamme yksi tärkeimmistä tehtävistä on kirkkonummelaisten hyvinvoinnin, arjen turvallisuuden ja toimintakyvyn tukeminen, sairauksien ja syrjäytymisen ehkäiseminen sekä osallisuuden vahvistaminen. Hyvinvoiva Kirkkonummi rakentuu yhteistyössä kunnan eri toimijoiden, asukkaiden, järjestöjen ja yritysten kanssa.

Turvallinen ja liikkumaan kannustava ympäristö, ilon ja onnistumisen hetkiä luovat kulttuuripalvelut, lähiliikuntapaikat, luontokohteet, laadukkaat ja kestävät varhaiskasvatus- ja kouluympäristöt, elinvoimaiset palvelut sekä mahdollisuus tehdä työtä tuottavat hyvinvointia kuntalaisille.

Järjestötoiminta näkyväksi -infotilaisuus järjestöille ja kunnan työntekijöille

Haluatko saada järjestösi toiminnalle näkyvyyttä ja houkutella uusia osallistujia mukaan toimintaan? Tule kuulemaan, miten digitaaliset työkalut ja käynnissä olevat hankkeet tukevat yhdistyksesi näkyvyyttä!

• to 2.5.2024 16:00 – 18:00. Kirkkonummi-sali / Teams linkki tilaisuuteen.

Lue lisää ja ilmoittaudu: https://tapahtumat.kirkkonummi.fi/fi-FI/page/660ea04f086b0d252f817206

Hyvinvointi ja turvallisuuskysely

Kyselyllä keräämme tietoa kunnan asukkaiden kokemuksellisesta hyvinvoinnista, arjen turvallisuudesta sekä varautumisesta mahdollisiin häiriö- ja poikkeustilanteisiin. Vastausten avulla saamme arvokasta tietoa, jolla voimme kehittää Kirkkonummesta yhä parempaa kotikuntaa ja asuinympäristöä meille kaikille.  Kysely avautuu 29.4.2024. Kyselyyn voi vastata sähköisesti sekä paperisella lomakkeella kirjastoissa ja kunnantalon palvelupisteellä.

Hyvinvoiva ja turvallinen Kirkkonummi tehdään yhdessä, vastaa siis kyselyyn 26.5.2024 mennessä. Kyselyyn vastaaminen kestää noin 10 minuuttia.

Kiitos paljon vastaamisesta!

Ota yhteyttä

Hyvinvoinnin ja terveyden edistämisen suunnittelija Johanna Pikkarainen, 040 529 29 85, etunimi.sukunimi@kirkkonummi.fi