Hei pienkiinteistön asukas, tule kuulemaan ja keskustelemaan kodin energiansäästöstä! Kirkkonummen kirjastotalo Fyyrissä järjestetään maanantaina 15.1. klo 17.00–19.00 energiailta kuntalaisille.

Tilaisuuden ohjelma

Tilaisuudessa pääset kuulemaan muun muassa vinkit pienkiinteistön energiatehokkuuden parantamiseen, katsauksen lämmitysjärjestelmävaihtoehdoista, lämmitystapamuutoksesta ja tähän saatavilla olevista tukimuodoista sekä pientalon energiaomavaraisuudesta. Tilaisuudessa on kahvitarjoilu. Kahvittelemaan pääsee klo 16.45 ja tilaisuuden varsinainen ohjelma alkaa klo 17.

Ilmoittaudu mukaan tilaisuuteen 7.1. mennessä tästä linkistä. Tilaisuus on maksuton ja avoin kaikille kiinnostuneille. Tilaisuuden järjestää Kirkkonummen kunta yhdessä Energiaviraston alueellisen energianeuvonnan kanssa. Tilaisuus järjestetään suomeksi.