Haluatko saada järjestösi toiminnalle näkyvyyttä ja houkutella uusia osallistujia mukaan toimintaan? Tule kuulemaan, miten digitaaliset työkalut ja käynnissä olevat hankkeet tukevat yhdistyksesi näkyvyyttä!

Vuosi 2024 on järjestötiedon hyödyntämisen vuosi: järjestötoiminta tulee näkyväksi yhä kattavammin kuntien ja hyvinvointialueiden digitaalisissa palveluissa, tapahtumakalentereissa ja asiakasohjauksessa.

Tässä infotilaisuudessa

• saat ajankohtaista tietoa meneillään olevista hankkeista, kuten hyvinvoinnin ja terveyden edistämisen palvelukonseptista ja järjestötietojen hyödyntämisestä Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueen ja kuntien kanavissa.
  • kuulet, miten järjestöt saavat tietonsa näkyville Lähellä.fi-palvelun ja Suomi.fi-palvelutietovarannon kautta.
  • saat myös konkreettisia vinkkejä Lähellä.fi-palvelun käyttöön tilaisuuden lopuksi järjestettävässä työpajassa.

Paikka: Kirkkonummi-sali, Ervastintie 2, 02400 Kirkkonummi / etäyhteys

16.00 Kunnan alustus aiheeseen: HYTE-työ yhteistyössä järjestöjen kanssa.

Johanna Pikkarainen, Kirkkonummi ja Meri-Tuuli Risti, Vihti

16.15 Suomi.fi-palvelutietovarannon merkitys järjestöjen näkökulmasta. Katsaus Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueen RRP-hankkeeseen, jossa kehitetään digitaalisia hyte-palvelutarjottimia ja asiakasohjausta. Venla Väyrynen, HyTe ry

16.45 Lähellä.fi-palvelun esittely ja demo.

Myra Magnusson, HyTe ry

17.15 – 18.00 Työpaja: opastetaan, miten Lähellä.fi otetaan käyttöön.

Tilaisuuden puheenvuorot striimataan ja niihin voi osallistua etänä tai paikan päällä. Workshopiin voi osallistua paikan päällä. Ota mukaan oma tietokoneesi.

Ilmoittaudu mukaan tästä linkistä: https://q.surveypal.com/Jarjestotoiminta-nakyvaksi–infotilaisuus-2.5.2024