Lasten ja nuorten maksuttomat kevään harrastusryhmät ovat pian päättymässä. Kulunut lukuvuosi on ollut erityisen onnistunut MyHobby- ja TALENT-kerhojen osalta. Tarjolla on ollut 115 maksutonta harrastusryhmää lukuvuoden 2023-2024 aikana. Harrastustarjonnassa on ollut muun muassa kulttuurisia, liikunnallisia ja taiteellisia kerhoja. Kirkkonummen vapaa-aikapalvelut kiittää kaikkia kuluneen lukuvuoden yhteistyökumppaneita kerhojen toteuttamisesta!

Lisätietoja kunnan MyHobby- ja TALENT-toiminnasta täältä.

Maksuttomien lasten ja nuorten harrastusryhmien järjestäjiä etsitään

Ensi lukuvuoden 2024–2025 maksuttomien MyHobby- ja TALENT-harrastusryhmien suunnittelu on käynnissä. Harrastusryhmien järjestäjien kanssa kartoitetaan parhaillaan tulevaa toimintaa. Etsimme uusia harrastusryhmien järjestäjiä ohjaamaan erilaisia kerhoja. Olethan yhteydessä Kirkkonummen kunnan Harrastuskoordinaattoriin harrastustoiminta@kirkkonummi.fi, mikäli harrastusryhmien ohjaus kiinnostaa.

Kirkkonummen kunnan vapaa-aikapalvelut toteuttaa parhaillaan harrastuskyselyä kunnan 1.–9.-luokkalaisille, muun muassa selvittääkseen lasten ja nuorten harrastustoiveita. Kyselyn tuloksia hyödynnetään harrastamisen esteiden vähentämiseen, harrastusmahdollisuuksien lisäämiseen sekä lasten ja nuorten toiveiden mukaisen harrastustoiminnan toteuttamiseen Kirkkonummella. Lisätietoja kyselystä harrastustoiminta@kirkkonummi.fi.

HarrastusSankarit kiittävät kuluneesta lukuvuodesta

Myös HarrastusSankarit -tapahtumat ovat pian päättymässä tältä lukuvuodelta. Sekä syksyn että kevään aikana, Kirkkonummen nuoriso- ja liikuntapalvelut on kiertänyt yhdessä paikallisten seurojen kanssa kaikki kunnan alakoulut esitellen eri harrastusmahdollisuuksia koululaisille. Lukuvuoden aikana mukana ovat olleet jalkapalloseura FC Kirkkonummi, salibandyseura Kirkkonummi Rangers, käsipalloseura Kyrkslätt Idrottsförening (KyIF), jalkapalloseura FC Wild sekä monilajiseura Veikkolan Veikot. Iso Kiitos kouluille ja seuroille yhteistyöstä!

HarrastusSankarit -tapahtumat jatkuvat syksyllä. Haluaisitteko mukaan HarrastusSankarit -tapahtumaan esittelemään toimintaanne? Ole yhteydessä Harrastuskoordinaattoriin harrastustoiminta@kirkkonummi.fi, lisätietoja HarrastusSankareista löydät täältä.

Lisätietoa harrastustoiminnasta www.kirkkonummi.fi/vapaa-aika tai sähköpostitse harrastustoiminta@kirkkonummi.fi