Veden ja jäteveden käyttömaksut Kirkkonummen Veden toiminta-alueella nousevat 1.4. 2024  alkaen 6 % ja perusmaksut  10%. Myös palvelumaksuhinnasto on päivitetty vastaamaan kohonneita kustannuksia. Liitty­mis­mak­suihin ei tule muutoksia.

Nelihenkiselle, omakotitalossa asuvalle  perheelle korotukset tarkoittavat noin 95 euron lisälaskua vuodessa.

Uudet hinnastot on päivitetty  Kirkkonummen Veden nettisivuille LINKKI.  Asiakkaat ovat saaneet korotuksista tiedon kirjeitse.

Korotuksista on päättänyt Kirkkonummen Vesi -liikelaitoksen johtokunta  kokouksessaan 8.11.2023. Taustalla on yleisen kustannustason voimakas nousu ja  etenkin HSY:lta ostettavan veden ja jäteve­den­kä­sit­telyn hinnan­ko­ro­tukset. HSY on jo ilmoittanut hintojen nousevan myös tulevina vuosina.

Perusmaksuja nostetaan, jotta Kirkkonummen vesijohtoverkostosta ja sen ylläpidosta voidaan jatkossakin huolehtia.

Kirkkonummen Veden oma vedentuotanto jatkuu ja sitä pyritään nostamaan lähelle laskennallista maksimia.