KULTTUURI KESKIÖÖN – KULTTUURIFOORUMI 2024

Kutsu on lähetetty sähköpostitse kulttuuriyhdistyksille.

Kulttuurifoorumi on kirkkonummelaisten kulttuuriyhdistysten ja vapaa-aikapalvelujen yhteinen tapaaminen, jonka tavoitteena on edistää vuoropuhelua kulttuurinkentällä, lisätä keskinäistä verkostoitumista ja luoda edellytyksiä yhteistyön kehittämiseen kulttuuritoimijoiden välillä.

Maaliskuun 20. päivänä järjestettävä tilaisuus jatkaa Kirkkonummen kulttuurifoorumien perinnettä tuomalla monialaisen ja -puolisen kulttuurin keskiöön. Lähetämme foorumiin ilmoittautuneille kulttuuriyhdistyksille tarkemmat tiedot tapahtumasta lähempänä Kulttuurifoorumin ajankohtaa.

Kulttuurifoorumi järjestetään kerran vuodessa ja tilaisuuden koordinoijana toimii kunnan kirjasto- ja kulttuuripalvelut. Voitte esittää ilmoittautumisenne yhteydessä toiveita aiheista, mitä toivoisitte seuraavan Kulttuurifoorumin käsittelevän tai nostavan esille.

Kutsumme Teidät / yhdistyksenne edustajat mukaan kulttuurifoorumiin

Keskiviikkona 20.3.2024 klo 17.00–19.00
Kirkkonummen kunnantalo, ravintola Ervastiina (Ervastintie 2, 02400 Kirkkonummi)

Toivomme jokaisesta kulttuuriyhdistyksestä 1–2 henkilön osallistumista. Ilmoittautumiset 10.3. mennessä kulttuurisihteeri Antti Airaksiselle, antti.airaksinen@kirkkonummi.fi.

Tilaisuuden alussa on kahvitarjoilu ja musiikkiesitys.