Tule mukaan maanantaina 16.5. klo 10.00-11.00 rauhalliselle suomenkieliselle muistelukävelylle Kirkkonummen keskustaan kulttuuritoimenjohtaja Maaret Elorannan ja harrastuskoordinaattori Erica Mäki-Ullakon seurassa.

Kävelemme välillä pysähdelleen kirkon luota torin halki ja pappilan entisen niityn ympäri. Keskustan maisema on muuttunut paljon aikojen mittaan. Kaikilla kirkkonummelaisilla on muistoja muuttuvasta ympäristöstä. Kävelyn aikana pysähdellään, katsellaan kuvia eri aikakausilta, jutellaan ja muistellaan. Osallistujat saavat mukaansa kuvakoosteen muuttuvasta Kirkkonummen keskustasta. Myös liikuntapalveluiden kävelysauvoja on mahdollista lainata.

Lähtö: Kirjastotalo Fyyri, Kirkkotori 1, 02400 KIRKKONUMMI. Kokoontuminen kirjastotalo Fyyrin lukuportailla.

Reitin pituus: Noin 1 kilometri, asfalttipintaiset kävelyreitit, soveltuu myös apuvälineitä käyttäville

Ilmoittautuminen: 13.5.2022 klo 12 mennessä osoitteessa www.kuntapalvelut.fi/kirkkonummi

Tiedustelut ja ilmoittautumiset puhelimitse: 13.5.2022 klo 12 mennessä, harrastuskoordinaattori, 0400 752 294

Järjestäjä: Kirkkonummen kunta, liikunta ja kulttuuri