Kirkkonummen kunnanhallitus käsittelee maanantaina 22.4. kokouksessaan kunnan sivistysjohtajan viran täyttämistä. Kunnanhallitukselle esitetään, ettäkunnan sivistysjohtajan virkaan valitaan kasvatustieteiden maisteri Eeva-Kaisa Ikonen. Ikonen on hoitanut tehtävää vuodesta 2021 lähtien.

Sivistysjohtaja johtaa palvelualuetta, jonka tuottamat palvelut vaikuttavat jokaisen kuntalaisen arkeen. Sivistyspalvelut järjestää asukkaillemme varhaiskasvatuksen, opetuksen, koulutuksen, kulttuurin, nuorisotoimen sekä liikunta- ja vapaa-aikatoimen palvelut. Sivistysjohtajan tehtävää haki määräaikaan 28.2.2024 klo 12 mennessä yhteensä 20 hakijaa.

Voit tutustua kunnanhallituksen kokouksen 22.4. esityslistaan täältä.

Lisätietoja:

Hallintojohtaja Jaana Suihkonen, jaana.suihkonen@kirkkonummi.fi, puh. 040 702 0138

Kunnanhallituksen puheenjohtaja Timo Haapaniemi, timo.haapaniemi@kirkkonummi.fi, puh. 050 554 4199