Kirjastotalo Fyyrin Mörne-salissa 2.4. tutustuttiin kahvien lomassa Kirkkonummen kunnan uuteen strategiaan sekä käytiin innostavaa ja aktiivista vuoropuhelua kunnan kehittämisestä ja tavoitteista.

– Haluan kiittää osallistujia aktiivisesta keskustelusta. Puheenvuoroissa korostuivat muun muassa turvallisuus ja lähiympäristöjen viihtyisyys. Tervetuloa myös seuraavaan tilaisuuteen Veikkolaan, sanoo kunnanjohtaja Virpi Sailas.

Kirkkonummen kuntastrategia vuosille 2024–2030 hyväksyttiin kunnanvaltuuston kokouksessa 4.3.2024. Kuntastrategia on kunnan toimintaa ja päätöksentekoa ohjaava suunnitelma, jossa määritellään kunnan suunta sekä sen tärkeimmät pidemmän aikavälin tavoitteet.

Kuntastrategiaa esitellään ja siitä keskustellaan kaikille avoimilla kunnanjohtajan kahveilla huhtikuussa.

Keskustelutilaisuudet jatkuvat jo torstaina 4.4., kun kunnanjohtajan kahvit katetaan Veikkolan koulun ruokasaliin. Halutessasi voit lähettää kunnanjohtajalle kysymyksiä ennakkoon täällä (sivu aukeaa uuteen välilehteen)

Nähdään siis Veikkolassa!

Tulevat tilaisuudet:

4.4. klo 17-19 Veikkolan koulun ruokasali

17.4. klo 17-19 Nissnikun koulun ruokasali

23.4. klo 17-19 Kunnantalo, Kirkkonummi-Sali

Tutustu kuntastrategiaan tarkemmin verkkosivuillamme: https://kirkkonummi.fi/kuntastrategia/