Uusi vuosi on alkanut vaihtelevissa merkeissä. Lunta, räntää ja vettä on luvassa.

Auraukset ovat käynnissä koko kaluston voimin.

Katuja hoidetaan kunnossapitoluokituksen mukaisessa järjestyksessä .

Kirkkonummen kunnan katujen kunnossapitoluokitus – talvihoitotyöt

Kunnossapitoluokkaan 3 kuuluvien asuntokatujen auraus voi viivästyä poikkeuksellisissa olosuhteissa, kuten pitkään jatkuvassa tai sakeassa lumisateessa.

Polannetta poistetaan mahdollisuuksien mukaan.

Tontin omistajan tai haltijan velvollisuudet ovat mm. huolehtia tonttiliittymään kertyneen aurausvallin poistosta ja tontille johtavan kulkutien hoidosta

Kiinteistöjen tonteilta ei saa siirtää lunta kunnan katu- tai puistoalueille. Lumelle tulee varata paikka omalta tontilta.

Tarvittaessa lumi on kuljetettava lumenvastaanottopaikoille.

Velvollisuudet koskevat myös tontin vuokraajaa.

Tieolosuhteet ovat vaaralliset ja ajokeli on erittäin huono. Malttia liikenteeseen!

Palautteen antaminen kunnossapitotöistä

Palautetta kunnossapidosta tulee ensisijaisesti antaa sähköisen palautejärjestelmän kautta.

Tällä kanavalla lähetetty palaute saavuttaa nopeimmin kunnossapidon vastuuhenkilöt.

Palautetta voi antaa sähköpostitse   kunnossapito@kirkkonummi.fi

Kunnossapidon toimiston puhelinnumeroon 040 8649 084 vastataan arkisin 9-13.