Kunnanjohtajan kahvit jatkuivat tällä kertaa Masalassa. Nissnikun koulun ruokasalissa tutustuttiin keskiviikkona 17.4. uuteen kuntastrategiaan ja keskusteltiin kunnan kehittämisestä ja pitkän aikavälin tavoitteista. Masalassa kuntalaisia puhutti erityisesti kunnan elinvoiman kehittäminen, kaavoitus ja alueen rakennushankkeet.

– Kiitän tilaisuuteen osallistujia ja rehtori Jussi Määttää antoisasta keskustelusta. Masalan alueen kehittyminen on ollut monipuolista ja kasvun mukana myös palveluverkkoon tarvitaan muutoksia. Muun muassa Masalanportti on tärkeä yhteyksiä parantava liikennehanke, sanoo kunnanjohtaja Virpi Sailas.

Kirkkonummen kuntastrategia vuosille 2024–2030 hyväksyttiin kunnanvaltuuston kokouksessa 4.3.2024. Kuntastrategia on kunnan toimintaa ja päätöksentekoa ohjaava suunnitelma, jossa määritellään kunnan suunta sekä sen tärkeimmät pidemmän aikavälin tavoitteet.

Kuntastrategiaa on esitelty kaikille avoimilla kunnanjohtajan kahveilla huhtikuun aikana. Tällä erää viimeiset kunnanjohtajan kahvit järjestetään 23.4. kunnantalolla Kirkkonummi-salissa (Ervastintie 2, 02400 Kirkkonummi). Halutessasi voit lähettää kunnanjohtajalle kysymyksiä ennakkoon täällä (sivu aukeaa uuteen välilehteen)

Nähdään kunnanjohtajan kahveilla tiistaina 23.4. klo 17–19 Kirkkonummi-salissa!