Lasten ja nuorten kesätoimintoihin ilmoittautuminen on alkanut 3.4. klo 9.00. Nuoriso- ja liikuntapalvelut järjestää kesän 2023 aikana kesälomatoimintaa Keskustassa ja Masalassa. Luvassa on mm. leirejä sirkuksen ja teatterin parissa sekä kesäkerhoja Masalassa ja ruotsinkielisiä kerhoja keskustassa. Harrastuspaku kiertää kesän aikana ympäri Kirkkonummea, tarjoten maksutonta liikkuvaa kesätoimintaa.

Harrastuspakun aikataulu päivitetään myöhemmin sivulle www.kirkkonummi.fi/harrastuspaku.

Toiminnasta osa järjestetään molemmilla kotimaisilla kielillä. Löydätte ilmoittautumista vaativien toimintojen tarkemmat tiedot sähköisestä ilmoittautumisjärjestelmästä osoitteesta: www.kuntapalvelut.fi/kirkkonummi.

Lisätietoja lasten ja nuorten kesälomatoiminnoista:

www.kirkkonummi.fi/loma-aikojen-toiminta

Toiminnan peruutusehdot:

Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä toiminnan ikärajat huomioiden.Tarkistathan leirikohtaiset peruutusajankohdat ilmoittautumisen yhteydessä. Kaikille ilmoittautuneille lähetetään leirikirje sähköpostitse, jossa vahvistetaan leiripaikka tai ilmoitetaan varasijasta. Muutokset toimintaan ja asiakasmääriin ovat mahdollisia.

Kesätoiminnan järjestää:

Kirkkonummen nuoriso- ja liikuntapalvelut