Lasten ja nuorten syyslomalla on tänä vuonna tarjolla muun muassa monipuolinen syyslomakerho, kokkauspaja, monikielinen leiri sekä liikunnallinen syyslomaleiri. Syyslomalla löytyy myös omatoimiseen harrastamiseen sopivaa tekemistä, kuten nuorisotilatoimintaa, syyslomapuuhaa kirjastoissa, sulkapalloa ja pingistä Joo.Arenalla sekä kiertävää Harrastuspaku-toimintaa.

Toimintaa järjestetään keskustassa, Masalassa ja Veikkolassa. Syyslomatoiminnan järjestäjinä ovat Kirkkonummella toimivat yhdistykset ja järjestöt sekä Kirkkonummen kunnan vapaa-aikapalvelut.

Lue syyslomatoiminnan tarjonta lapsille ja nuorille syysloma Kirkkonummella 2022 -esitteestä (pdf).

Harrastuspaku kiertää jälleen ympäri kuntaa

Syyslomalla tarjotaan myös maksutonta Harrastuspaku -toimintaa lapsille ja nuorille. Kunnan ainutlaatuinen ja innovatiivinen toiminta Harrastuspakulla tuo välineet sekä liikkumismahdollisuudet lasten ja nuorten lähelle. Pysähdyspaikkoina toimivat esimerkiksi koulujen piha-alueet, asukaspuistot, liikuntapaikat ja torialueet, joissa on tilaa porukalla pelata ja touhuta. Toimintaa tarjotaan keskustassa, Veikkolassa, Masalassa sekä haja-asutusalueilla. Harrastuspakun tarkan aikataulun löydätte osoitteesta www.kirkkonummi.fi/harrastuspaku jonne syysloman aikataulu päivitetään 5.10. mennessä.

Lisätiedot esitteestä

Harrastuskoordinaattori harrastustoiminta@kirkkonummi.fi