20.4. klo 10-13

Tervetuloa mukaan koko perheen riemukkaaseen Leikkipäivän tapahtumaan Veikkolan kirjastolle. Valtakunnallisen Leikkipäivän teemana on tänä vuonna kaveritaidot. Luvassa on mm. kaveriteemaista askartelua, muskari, satuhetkiä, vauvaloruja, VeVe:n liikunnallisia leikkejä, pelailua seurakunnan karhujen Remun ja Walden kanssa ja kirjastoautoon tutustumista.

Tapahtuman pääesiintyjänä ovat tv:stä tutut kaverukset Mimi ja Kuku, jotka esiintyvät klo 11 ja 11.40. Mimin ja Kukun liikunnallisessa huippuviihdyttävässä esityksessä lapsi kokee onnistumisen ja oivaltamisen riemua. Jokainen lapsi saa olla esityksen sankari omalla tavallaan. Esityksessä on iloisen vauhdikas meininki, tanssia, tehtäviä, nukketeatteria sekä taikatemppuja ja se sopii kaiken ikäisille.

Mukana tapahtuman järjestelyissä on kirjaston ja Kirkkonummen kulttuuripalveluiden lisäksi asukaspuisto Veikonvintti, Kirkkonummen suomalainen seurakunta, Kirkkonummen kirjaston ystävät ry, Veikkolan Veikot, Musiikkikoulu Omaan tahtiin, MLL Pohjois-Kirkkonummi, Kirkkonummen kaverikoirat sekä Veikkolan Eräveikot ja Haltiat.

Sään salliessa osa ohjelmasta järjestetään kirjaston pihalla. Autot kannattaa siis pysäköidä kirjaston pihan ulkopuolelle.

OHJELMA:

KLO 10–13
– Tule pelailemaan seurakunnan Remu ja Walde -karhujen kanssa
– Ota peikkovalokuva, asukaspuisto Veikonvintti
– Liikunnallisia leikkejä, VeVe
– Askartelua, MLL
– Tee kehukortti kaverille ja osallistu kirjaston näyttelyyn
– Kirjastoauto Ella ja keväinen kirjainten metsästys1
– Myytävänä kahvia ja pientä purtavaa, KKY
– Lettujen paistoa, Veikkolan Eräveikot ja Haltiat

KLO 10–11 Kaverikoiria rapsuteltavana
KLO 10.15 Muskari