Ohjaamo tarjoaa maksutonta apua alle 30-vuotiaille nuorille ja nuorille aikuisille opiskeluun, työhön, talouteen, asumiseen, terveyteen, hyvinvointiin, harrastuksiin, vapaa-aikaan, ihmissuhteisiin ja arkeen liittyvissä asioissa. Palvelemme yhden luukun periaatteella. Autamme ja ohjaamme jokaista yksilöllisten tarpeiden mukaan hyödyntäen laajoja monialaisia verkostoja etsiessämme ratkaisuja asiakkaidemme tilanteisiin.

Ohjaamon katon alta löydät palveluohjaajamme, jotka ottavat sinut vastaan ja kartoittavat millaisiin asioihin tarvitsen ohjausta. Lisäksi Ohjaamosta löydät etsivän nuorisotyöntekijän, Onni-työntekijän ja työllisyyspalveluiden asiantuntijan. Ohjaamossa käyvät myös verkostojemme edustajat, kuten kunnan asumisneuvoja, Nuorisoasuntoliiton asumisneuvoja, velka- ja talousneuvoja sekä kotoutumisohjaaja. Heidän palvelunsa ovat hyödynnettävänäsi täysin ilmaiseksi.

Voit varata Ohjaamoon ajan tai kävellä sisään sinulle sopivana aikana aukioloaikojemme puitteissa. Sijaitsemme Kirkkonummen keskustassa osoitteessa Kirkkotallintie 1.

Ohjaamo on 2.1.2024 alkaen avoinna ma-pe klo 11.00-16.00. Palvelemme lisäksi jatkossakin klo 8.30-16.00 ajanvarauksella.

Jos et tiedä mistä aloittaa, aloita Ohjaamosta!

Terkuin Ohjaamon väki