Perjantaipölinät jatkuvat vielä huhti- ja toukokuun ajan perjantaisin kirjastotalo Fyyrin kabinetissa klo 9-11.

Tämän viikon perjantaina 12.4. on vuorossa muuttuvaa Kirkkonummea kuvin ja kartoin. Katsellaan kunnan kulttuuripalvelun kuvia ja karttoja, kerrotaan omia kokemuksia ja muistoja. Voit tuoda mielelläsi mukanasi omia kuvia Kirkkonummen lähihistoriasta. Mukana kulttuurisihteeri Antti Airaksinen!

Muut kevään tulevat teemapölinät:

26.4. Juhlapäiviin liittyvät perinteet. Mistä sinun juhla- tai pyhäpäivien viettosi koostuu? Tule juttelemaan aiheesta! Keskustelemassa myös mediaohjaaja Sebastian Nordlund.

24.5. Kunnan kaavat ja projektit, mitä Kirkkonummi rakentaa. Mediaohjaaja Sebastian Nordlund tutustuttaa kunnan verkkosivuihin ja näyttää, mistä löydät ajankohtaista tietoa ja mihin voit jättää palautetta.

Tervetuloa pölisemään, vaikka joka perjantai!

Järj. Kirkkonummen vapaa-aikapalvelut