Tervetuloa tutustumaan Kirkkonummen kunnan uuteen kuntastrategiaan ja keskustelemaan kunnanjohtajan kanssa tiistaina 2.4. klo 9–10.30 kirjastotalo Fyyrin Mörne-saliin.

Tulevat tilaisuudet:

2.4. klo 9-10.30 Fyyri, Mörne-sali

4.4. klo 17-19 Veikkolan koulun ruokasali

17.4. klo 17-19 Nissnikun koulun ruokasali

23.4. klo 17-19 Kunnantalo, Kirkkonummi-sali

Kuntastrategia on kunnan toimintaa ja päätöksentekoa ohjaava suunnitelma, jossa määritellään kunnan suunta sekä sen tärkeimmät pidemmän aikavälin tavoitteet.

Kirkkonummen kuntastrategia koostuu visiosta ja kolmesta päämäärästä, joiden alle on asetettu yhteensä 19 strategiakauden tavoitetta mittareineen. Koko strategiaa läpileikkaavat kolme suurempaa teemaa ovat viestintä, tiedolla johtaminen ja hyvinvoinnin edistäminen. Tutustu kuntastrategiaan tarkemmin verkkosivuillamme: https://kirkkonummi.fi/kuntastrategia/

Halutessasi voit lähettää kunnanjohtajalle kysymyksiä jo ennakkoon täällä (sivu aukeaa uuteen välilehteen)

Nähdään Fyyrissä!