Syksy on alkanut lasten ja nuorten maksuttoman harrastustoiminnan osalta erinomaisesti. Maksuttomat harrastusryhmät ovat osa Kirkkonummen kunnan lasten ja nuorten maksuttoman harrastustoiminnan toteuttamista. Kunnalla on käynnissä yhteistyössä kahdeksantoista paikallisen toimijan kanssa yhteensä 54 eri harrastuskerhoa. Tarjolla on todella monipuolisesti harrastuksia, muun muassa Harry Potter -kerhoja, teatterikerhoja, metallinetsintäkerho, ympäristökoulua, salibandya, kuviskerhoa sekä tanssia ja joogaa. Nuorille on tarjolla mm. erilaisia kuntosaliryhmiä, pianonsoittoa ja karatekurssi. Kerhoja on suomen, ruotsin ja venäjän kielellä. Osa kerhoista on myös kaksikielisiä. Harrastuksia saattaa tulla tarjolle syksyn aikana vielä lisää, tietoja päivitetään kunnan verkkosivuille.

Kirkkonummen kunnan tavoitteena on tarjota jokaiselle kirkkonummelaiselle lapselle ja nuorelle mahdollisuus mielekkääseen harrastukseen. Maksuttomat MyHobby-ryhmät ovat suunnattu kouluikäisille lapsille ja nuorille, TALENT-ryhmät puolestaan lapsille ja nuorille, jotka tarvitsevat erityistä tukea. Kirkkonummen kunta on saanut valtionavustusta harrastusryhmien toteuttamiseen Etelä-Suomen aluehallintovirastolta.

Kaikki harrastusryhmät löydät osoitteesta https://www.kirkkonummi.fi/myhobby-ja-talent-harrastusryhmat

Harrastustoimintaa toteuttaa yhteistyössä:

Luckan Kyrkslätt/KNUF, Kirkkonummen kansalaisopisto, HCK Salamat, Kirkkonummen kuvataidekoulu, Kirkkonummen musiikkiopisto, Kirkkonummen kirjaston ystävät ry, Kirkkonummen nuoriso- ja liikuntapalvelut, Veikkolan Veikot ry, Ekoluutio, Masalan Nuorisoteatterin kannatus ry, Integro ry, Kirkkonummen Liikuntakeskus, Kirjastotalo Fyyri, Kirkkonummi Rangers, Kirkkonummen Urheilijat, Shuyokai Shotokan Karate-Do, Evenio Oy, Joo.Arena.

Lisätietoa harrastustoiminnasta sähköpostitse harrastustoiminta@kirkkonummi.fi