Uudenmaan liitto kumppaneineen palkitsi Uudenmaan yrityspalkinnon 2024 saajat. Valinnat julkistettiin tiistaina 12. joulukuuta maakuntavaltuuston kokouksessa Helsingissä. Pienten ja keskisuurten yritysten sarjassa yrityspalkinnon voitti Kirkkonummen Huolto Oy. Muut palkitut olivat kiertotaloussarjan voittanut espoolainen Romu Keinänen Oy, sekä startup-sarjassa palkittu Parkly Oy Helsingistä.

Uudenmaan liitto palkitsee vuosittain uusimaalaiset huippuyritykset, ja palkinnon saajat valitaan saatujen ehdotusten pohjalta eri sarjoissa. Yrityspalkinnolla halutaan nostaa Uudenmaan huippuosaajat esille, ja lisätä näin yrittäjyyden arvostusta. Tällä kertaa palkinnon teemana oli yritysten vastuullisuus ja vaikuttavuus. Palkintoraadin mukaan teema nivoutuu vahvasti kaikkiin nyt palkittuihin yrityksiin.

Pk-yritysten sarjan voittaja Kirkkonummen Huolto kannustaa asukkaita vastuullisiin valintoihin

Pienten ja keskisuurten yritysten sarjan voittaja Kirkkonummen Huolto on asiakkaidensa omistama kiinteistöalan palveluyritys. Pian 50 vuotta täyttävä yritys tarjoaa korkeatasoista isännöintiä, kiinteistönhoitoa ja siivouspalvelua Länsi-Uudellamaalla. Yritys on kiertotalouden edelläkävijä omalla alallaan ja kannustaa taloyhtiöitä ja asukkaita vastuullisempiin ratkaisuihin kierrätyksestä ja lajittelusta aina energiatehokkaisiin laitevalintoihin ja lämmitysratkaisuihin saakka.

– Kirkkonummen kunta onnittelee lämpimästi vuoden 2023 pk-yritystä. Kirkkonummen Huolto on aidosti kestävää tulevaisuutta rakentava yritys, joka mahdollistaa monelle toimivaa ja sujuvaa arkea, kertoo Kirkkonummen kunnanjohtaja Virpi Sailas.

Pitkän historian lisäksi palkintoraadin vakuutti yrityksen laaja verkosto ja palveluketju, jossa uusia innovaatioita ja toimintamalleja kehitetään ja testataan kaiken aikaa.

– Katsomme tulevaisuuteen luottavaisina, sillä asumispalvelujen tarve on edelleen vahvasti kasvussa. Rakennettu ympäristö ja siihen liittyvät palvelut ovat tärkeässä osassa ihmisten omaisuuden säilyttämisessä ja hyvien asumisolosuhteiden tarjoamisessa, sanoo Kirkkonummen Huollon toimitusjohtaja Benjam Kukko.

Videoesittely: Uudenmaan yrityspalkinto 2024, Kirkkonummen Huolto Oy