Tervetuloa kokeilemaan monipuolisia vesi- ja pelastustaitoja rastipisteillämme! Isossa altaassa voit muun muassa uida snorkkelilla, suorittaa sukellustehtäviä sekä harjoitella pelastusvälineiden käyttöä ja pelastusliivihyppyjä. Huomioithan, että isossa altaassa vaaditaan uimataito. Pienemmille lapsille ja perheille on tarjolla toimintaa myös opetusaltaassa!

Osallistuminen tapahtumaan vaatii vain uimahallin sisäänpääsymaksun!

HUOM! Tapahtumalla on vaikutusta tiettyjen allastilojen käyttöön. Alla koottuna vaikutukset.

Iso allas:

· Radat 1,2 & 3 ovat varattuna tapahtumalle

· Hyppypaikka ei ole auki tapahtuman aikana

· Rata 4, 5 & 6 varattu uintiin ja vesijuoksulle

Opetusallas varattuna tapahtumalle

Terapia- ja delfiini allas ovat normaalissa asiakaskäytössä

Tapahtuman järjestää Kirkkonummen nuoriso- ja liikuntapalvelut yhteistyössä Gladius Kirkkonummi ry & Kirkkonummen VPK ry.

Vesisankareita tekemässä Koululiikuntaliitto, Sukeltajaliitto, Suomen melonta- ja soutuliitto, Suomen Meripelastusseura, Suomen Punainen Risti, Suomen Purjehdus ja Veneily, Suomen Uimaliitto sekä Suomen Uimaopetus- ja Hengenpelastusliitto. Hanketta tukevat Reijo Rautauoman säätiö sekä Jenny ja Antti Wihurin rahasto.

Lisätietoja hankkeesta: www.vesisankarit.fi